فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مبینی تو رو خدا خروس رو

آموزش کار با Google reader

 

توی این متن میخوام یکی از سرویسهایی اینترنتی گوگل که احتمالا خیلی هاتون باهاش آشنا هستید و ابزار فوق العاده مفید و کارآمدی برای به روز بودن توی اینترنت هست رو معرفی کنم و تا اونجایی که به راحتی بتونید باهاش کار کنید اطلاعاتی به شما بدم . البته چون نمیخوام متن زیاد طولانی بشه و خلاصه باشه چیزای ضروری و لازم رو میگم توضیحات مفصل تر باشه به عهده ی خود خواننده.اون ابزار فوق العاده و کارآمد گوگل ریدر یا آر اس اس ریدر گوگل ِ.


اگه بخوام خلاصه یه تعریفی از ار اس اس و ریدر اون براتون بگم میشه گفت : آر اس اس RSS صفحه ی اطلاعات خام یک سایت یا وبلاگ ِ که بدون گرافیک و بخش های جنبی اضافی سایت به سرعت میشه به اون دسترسی داشت.


برای اشنایی بیشتر با ار اس اس به وبلاگ انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه پیام نور می تونید مراجعه کنید.


احتمالا توی سایتهای مختلفی لینک ار اس اس رو مشاهده کردید. با کمک گوگل ریدر شما به راحتی میتونید از به روز شدن یا تغییرات صفحاتی که آر اس اس دارن با خبر بشید. یعنی مثل میل باکستون که وقتی واردش میشید میبینید که چند تا ایمیل جدید دارید با گوگل ریدر - و کل همه ی ار اس اس خوانها - متوجه میشید که چند تا متن جدید و یا کامنت جدید به صفحه ی مورد نظر اضافه شده .


برای این که از ابزار گوگل ریدر استفاده کنید نیاز به یک ایمیل گوگل (یا همون جیمیل - GMail ) دارید. همونطور که مستحضرید گوگل بخش ایمیل خودش رو هم آزاد کرد و دیگه نیاز به دعوتنامه هم نداریه. پس اگه جیمیل ندارید برای درست کردن یه ایمیل در گوگل به این صفحه مراجعه کنید.


وقتی که جیمیلتون رو ثبت کردید میتونید از خدمات مختلف اون از جمله گوگل ریدر هم استفاده کنید.


ورود به صفحه ی گوگل ریدر: بقیه اش داخل ادامه مطلب هست برو بخون     

 




موضوعات مرتبط: درس شصت و یک آموزش کار با Google reader ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, | 18:47 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon